fbpx

V nadaljevanju so predstavljeni odgovori na pogosto zastavljena vprašanja.
V primeru dodatnih vprašanj, nas lahko kontaktirate preko kontaktnega obrazca.

Izdelke naročite tako, da nam preko naročilnega obrazca posredujete seznam izdelkov, ki jih želite. Po prejemu vašega naročila, se bomo odpravili v nakup in vam v roku 24ih ur izdelke dostavili.
Za vas nakupe opravljamo v naslednjih trgovinah: Interšpar, Mercator, Lidl, Hofer, Dm, Lekarna. Opravljamo tudi poštne storitve.
Dostavo opravimo v roku 24ih ur od prejetega naročila. Nakup in dostavo pa lahko naročite tudi za več dni v naprej.
Cena storitve nakupa izdelkov in dostave na željeno lokacijo, je odvisna od količine in cene kupljenih izdelkov. Za normalen nakup znaša 10 eur, celoten cenik pa si lahko ogledate tukaj.
Račun se plača z nakazilom na naš tekoči račun. To najlažje izvedete preko spletne banke. Zaradi izvajanja brezkontaktnih dostav, ne sprejemamo gotovine ali kartic.
Za naročene izdelke in našo storitev plačate po prevzemu, z nakazilom na naš tekoči račun. Drugačnih oblik plačil ne sprejemamo.
Nakupe in dostave trenutno izvajamo v osrednjeslovenski regiji. Trudimo pa se, da bi našo storitev kmalu ponudili po vseh Sloveniji.
Seveda, z veseljem bomo poskrbeli za vse najbližje.
V primeru, če potrebujete zdravila na recept, se to naredi na naslednji način. Primadom asistent se pred obiskom lekarne oglasi na domu stranke, ta mu brezkontaktno preda zdravstveno izkaznico. Po opravljenem nakupu v lekarni, asistent zdravila in kartico dostavi nazaj na naslov stranke.
Nakup je 100% varen iz vidika dostave in plačila. Za izdelke plačate po prevzemu. Pri nakupovanju in dostavi pa se naši asistenti držijo strogih pravil, ki zmanjšujejo možnosti za prenose okužb.
Seveda, račun lahko izstavimo tudi na podjetje. Ponosni smo na to, da naše storitve uporablja kar nekaj podjetij.

NAROČI ASISTENTA